Δευτέρα 13 Αυγούστου 2007

(A) philoxenia


Νά μαστε πάλι πίσωωωω...

Δεν θα μείνω στα κλισέ. Πέρασα καλά, ήλιος, θάλασσα, μπανάκια και ποτάκια στην ακρογυαλιά. Όσοι πάνε διακοπές, τα ίδια (περίπου) ζούνε. Αλοίμονο, σε αυτόν που πάει διακοπές και ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στο ο,τιδήποτε να του στερήσει έστω και μια στιγμή από τις ομορφιές της απόλυτης χαλάρωσης.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση (για άλλη μια φορά) είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται ο Ελληνας τουρίστας.

ΡΕ ΦΙΛΕ (αναφέρομαι στον τυπάκο που περιμένει το θέρος για να βγάλει τα προς το ζειν. Και όχι στα χωριουδάκια ή μικρά θέρετρα... εκεί ακόμα υπάρχει ανθρωπιά και εκτίμηση στο χέρι που σε ταϊζει). Εγώ δεν σου ακουμπάω τα ωραία μου λεφτουδάκια? Εγω, δεν κατανοώ το πρόβλημά σου και φεύγοντας αφήνω και το κάτι τίς το παραπάνω...? Ε, μείνε με τον αλητοτουρίστα, παρακάλα το γερμανόσογο να φάει μια ντομάτα παραπάνω και περίμενε τον Ιταλιάνο με τα Dolce & Cabanna, να αγοράσει το νερό των 20 λεπτών και να περιμένει ρέστα από 50ευρω...

ΑΥΤΟΙ σου αξίζουν, ΑΥΤΟΥΣ παρακαλάς και σε ΑΥΤΟΥΣ κανεις τεμενάδες. Εμένα ου δεν κάνω λογαριασμό κάτω από 12 ευρώ (κατά κεφαλή) άσε με. Τρέχα πισω από τον τουρίστα κι εγώ περιμένω 20 (!!!) λεπτά να δώσω παραγγελία. Αλλά ΠΡΟΣΕΧΕ... μη μου έρθεις το Χειμώνα και κλαίγεσαι για το χάλι σου... θα σε περιμένω να σου πω με όλη μου την ψυχή ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΜΕΓΑΛΕ...

Θα επανέλθω στο θέμα άλλη φορά... γιατί τώρα είμαι από διακοπές, ζω σε νιρβάνα, ανακαλώντας στη μνήμη μου πόσο καλά πέρασα, οπότε δεν είναι σωστό να ρίχνω τον εαυτό μου στα βαθειά από την πρώτη κιόλας μέρα...

Απλά θα ήθελα να αναφερθώ και σε αυτούς που με "φιλοξένησαν" στο δεύτερο μισό της άδειάς μου (γιατί είπαμε, το πρώτο μέρος ήταν

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο απ'όλες τις απόψεις. Η νοοτροπία... ίδια κι απαράλαχτη. "Έλα κοροϊδάκι, έχουμε του κόσμου τα καλά". Και πάωωωω.... Ε, λοιπόν, περίμενα "20 λεπτά για την παραγγελία", κι αν δεν ήταν κάτι φιλαράκια που τυχαία τα συνάντησα, καθώς και οι τουρίστριες (που πάντα αφήνουν το στίγμα τους...) βράστα... Πλήρωνα πλήρωνα πλήρωνα... και υπηρεσίες... ΑΙΝΤΕ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΩ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΜΟΥ... Κι όταν ρώτησα τι παρέχει το κατάλυμα (camping) που πληρώνω... 5,20 ευρώ (!!!)... ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Έχει ζεστό νερό, καθαρές τουαλέτες και ωραία θάλασσα... (που πλήρωνες 6 ευρώ το σετ ομπρέλα ξαπλώστρες)... ΡΕ ΚΟΙΤΑ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... αν δεν πλήρωνα αυτά τα λεφτά δηλαδή... ούτε να το σκέφτομαι που θα κοιμόμουν....

Αλλά έτσι μάθανε, έτσι φέρονται και έτσι πορεύονται, γιατί το ότι σε έχουν γραμμένο, ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΑ... δεν είναι τυχαίο. Είναι κοινωνικό φαινόμενο και αφορά την παιδεία και την ανατροφή που σου δώσανε. "Κοίτα τον ξένο, ο Έλληνας εδώ θα ξανάρθει".

ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ.... Τα σύνορα άνοιξαν. ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, νά μαστε καλά, σε κάνα χωριουδάκι (που σε αντιμετωπίζουν σαν ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ανθρωπο) και μετά... ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ... εκεί που ΚΑΙ φθηνά είναι ΚΑΙ μετράει και το ευρώ σου...

ΕΣΕΙΣ... Έλληνες καμαρωτοί "επιχειρηματίες" καθείστε αναπαυτικά και κοιτάτε ΠΩΣ κλαίνε σε Κέρκυρα, Χαλκιδική... ΚΙ ΑΥΤΟΙ έτσι κάνανε και μετά (όταν έφυγε ο τουρίστας για την πατρίδα του) κόλησε το στομάχι στην πλάτη. Τώρα πρακαλάνε τον Έλληνα, είδαν την αξία του, κατάλαβαν το συμφέρον τους... μάλλον. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ από αυτούς και σας υπόσχομαι πως ΕΣΕΙΣ θα ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ...

Οοουυυφ, σας κούρασα? Τα είπα και ξαλάφρωσα. Δεν έκλεισε το θέμα ομως... ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ!!!

ΑΣΧΕΤΟ: Οι τουρίστες (Ιρλανδοί, Αγγλοι κλπ...) ρίχνουν τίποτα στο ποτό τους...?

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οταν δε μαθαν και οτι εχω και σεξουαλικες επαφες....Αυτο ηταν...Το νοιωσα το τσουξιμο απο το παγωμενο βλεμμα!Σα να μου λεγαν...καλαααα...ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ κι εγω θα σου χαμογελαω:))